Powiatowy Rzecznik Konsumentów, dane kontaktowe i zadania
Dane kontaktowe:
Starostwo Powiatowe w Braniewie
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo
tel. 55 644 02 20
faks: 55 644 02 05
e-mail: rzecznik.konsumentow@powiat-braniewo.pl
I piętro, pokój 214
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje:
w piątki, w godzinach od 09.30 do 12.30
Zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
- Zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa w zakresie ochrony ich interesów.
- Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
- Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów.
- Współdziałanie z właściwymi organizacjami w zakresie ochrony interesów konsumentów.